Promocija Golden Rose proizvoda | Besplatno šminkanje

By Dozivljaji jedne sumece tablete - новембар 02, 2017

Sa velikim uzbuđenjem pišem ovaj post, jer se radi o Golden Rose proizvodima! Nije tajna da obožavam ovaj brend, kao i da imam veliki broj njihovih proizvoda u svojoj kolekciji šminke. U poslednje vreme su izbacili dosta novih stvari, i to vrlo zanimljivih, pa sam na predlog drugarice Marine išla sa njom na GR promociju u apoteku Janković.

Na Facebook i Instagram stranicama i GR i apoteke Janković su bila obaveštenja o promocijama, gde se one održavaju i u koje vreme. Odabrale smo apoteku koja nam je bila u blizini, a to je Janković apoteka br. 19 u ulici Ilije Birčanina 11 u Novom Sadu. Promocija je bila u terminu od 16 do 20h. U ponudi je bilo i besplatno šminkanje što je mene najviše zanimalo. Uz kupljen Golden Rose proizvod, bez obzira na iznos, su kupci dobijali poklon. Dakle, šarenolika ponuda i mnogo interesantnih stvari. :)

Kada smo Marina i ja ušle, devojka imena Milana Perić nas je prijatno dočekala kod GR štanda. Na našu sreću, pre nas nikog nije bilo. (A i nije moglo jer smo došle vrlo rano)
Prvo smo pogledale šta je u ponudi od proizvoda, jer nas je zanimalo apsolutno sve. I Marina i ja OBOŽAVAMO ljubičastu GR maskaru i samo nju koristimo. Bilo je izloženo zaista mnogo vrsta senki, kao i pudera, bronzera, rumenila, maskara, ajlajnera, karminaaa....

Milana Perić





Posle razgledanja smo odlučile da Marina prva sedne da se šminka. Vrlo sam zahvalna šminkerki Milani na njenom strpljenju jer sam je non stop zapitkivala koja je nijansa, šta sada koristi, koju boju najviše, i tako dalje.


Posle Marininog sređivanja sam usledila ja. Tokom oba šminkanja je atmosfera bila odlična i vreme mi je brzo prolazilo.  Sve vreme smo pričale i to najviše o GR proizvodima koji su bili korišćeni. Izuzetno cenim što je Milana podelila sa nama neka svoja iskustva i dala nam mnoge savete koje ćemo sigurno uvažiti. Dobrom provodu su doprineli i farmaceuti iz Janković apoteke, koje su i pored mnogo posla stigle da popričaju sa nama, jer smo ipak Marina i ja njihove buduće koleginice.

Iako joj nismo rekle kakav make up želimo, Milana je bez dvoumljenja znala kako da nas našminka i baš mi je drago što smo joj se tako prepustile. Odabrala je soft make up look i nama se jako dopao.
Izgledalo je vrlo prirodno.


Iako najviše volimo ljubičastu maskaru, kao što sam ranije rekla, ovog puta smo imale 3D fantastic lash maskaru, koja opasno preti ljubičastoj da postane novi favorit.


Nakon šminkanja smo naravno pazarile par proizvoda, a Milana nam je, kako je i napisano, dala par poklona. Nisam navikla da promotivni pokloni budu nešto specijalno, tako da sam se sada itekako iznenadila. Naime, to su bili držač laka za nokte  i jedna preslatka hemijska olovka sa GR oznakom.




Moram da napomenem da smo šminkane isključivo Golden rose proizvodima i da su korišćene GR četkice za šminkanje. Ja sam se šokirala jer nisam znala da postoje GR četkice. Sebe smatram dobrim poznavaocem ovog brenda, ali izgleda da su mi četkice promakle. Najviše pohvala sa moje strane je dobila ravna četkica za tečni puder. Fantastično je odradila svoj posao i jedva čekam da uzmem svoju. Ukoliko uzmem više četkica, sigurno ću napisati jednu recenziju o njima.



Posle nas dve su na redu bile još dve devojke, a i  žurile smo u stan da isprobamo i držač za lak za nokte kao i ostatak šminke kojom smo se ponovile.


Ovaj dan je prelepo protekao, u društvu moje Marine ( https://www.instagram.com/stefanovmarina/ )
i uz mnoštvo divne šminke. Zahvaljujem joj se na predlogu da odemo na promociju i radujem se sledećim odlascima.💜



https://www.facebook.com/GoldenRoseSrbija/
https://www.facebook.com/Apoteka-Jankovi%C4%87-373610286128056/

Šta vi mislite o Golden Rose? Šta najviše koristite? Jeste li bili na promocijama? Podelite svoje mišljenje... :)



Ovaj post nije sponzorisan, već su napisana isključivo moja mišljenja i moje iskustvo.

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post, napisan sa puno pozitivne energije. Baš su mi slatki makeup look-ovi jer i sama se retko kad napadnije šminkam.
    Zapratila sam te, uzvrati ako želiš, bilo bi mi veoma drago :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши

Mladež ili nešto drugo?

U mom slučaju je ipak nešto drugo- keratoza. Definicija keratoza: Keratoze ili seboroične keratoze  su relativno česte  žućkasto-...