VENITA jednokratni sprej za farbanje kose

By Dozivljaji jedne sumece tablete - септембар 08, 2017

Sprej za farbanje kose je jedan od proizvoda koji mi uvek privuče pažnju kada sam u Lilly-ju ili dm-u. Nikad nisam farbala kosu, ali mi se ovaj sprej činio bezbednim za kosu i još jedna prednost je što traje jedan dan, odnosno nestaje sa jednim pranjem kose. 

U izobilju sprejeva u boji za kosu, odlučila sam da probam Venita. Cena jednog spreja je bila 285 dinara, a moja sestra i ja smo odmah kupile dva- jedan plave boje i jedan pink. Međutim, pink sprej je na kosi izgledao kao ljubičasti, pa će u nastavku posta pisati ''ljubičasta''.




 Uputstvo kaže: Protresti bocu oko 2 minuta, prskati u kratkim mlazevima. Praviti pauze za sušenje. Prskati na udaljenosti od 25 do 30 cm.

Iako piše da može da se prska i na celu kosu, ja sam odlučila da probam sestri da ofarbam samo krajeve i pojedine pramenove. Postupak zvuči vrlo jednostavno, ali sam ja napravila veliki haos dok sam pokušavala da se pripremim, tako da sam na kraju odlučila da isprobam na sestri koja je bila oduševljena tom idejom. Ona ima istu boju kose kao i ja, tako da ne bi bilo prevelike razlike.
Nakon prskanja sam joj prosušila kosu fenom i bile smo zapanjene efektom. Ljubičasta boja je ispala fantastično, dok plava malo slabije.. Jedna boca može da služi za dve upotrebe ako se samo krajevi farbaju, što bi značilo da ako se farba cela kosa, onda se potroši jedna boca odjednom. Naravno, boja je trajala jedan dan. U toku farbanja nam se peškir jako isprljao, pa savetujem da se zaštitite nekom starom odećom ili peškirom. Međutim, nakon sušenja, boja se nije nigde preslikavala sa kose. 

Sledi slika moje sestre Jovane kada smo probale ljubičastu boju:



Jovana ima smeđu kosu i zato joj je ljubičasta boja uspela bolje od plave. Ali, priča se ne završava tu, jer ja imam još jednu mlađu sestru, Sofiju, koja ima plavu boju kose. Mislila sam da će biti odličan test za sprej da ga isprobam i na tamnijoj i na svetlijoj kosi. Očekivano, mnogo je jača pigmentacija ispala na Sofijinoj kosi. Naravno, kasnije sam videla da postoji i sprej koji služi kao baza da bi se boja jače primila. Sve u svemu, mislim da je i ovako sasvim korektno.



Smatram da je ovakav sprej savršen ako želite neku promenu koja nije trajna. Dopada mi se što je potpuno bezbedno za korišćenje, i moram priznati da smo se zaista zabavile dok smo se farbale. Žao mi je što nemam slike kada smo koristile plavi sprej, ali će sigurno u jednom od postova koji slede biti sprej u plavoj boji, ali od različitog proizvođača.

-Šumeća tableta


  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

Mladež ili nešto drugo?

U mom slučaju je ipak nešto drugo- keratoza. Definicija keratoza: Keratoze ili seboroične keratoze  su relativno česte  žućkasto-...