Šta raditi kada...

By Dozivljaji jedne sumece tablete - септембар 05, 2017

U poslednje vreme mi se desilo par situacija zbog kojih sam naučila par ''trikova''. Pomislih, možda nekom (ne daj Bože) zatreba, pa zašto ne zabeležiti u Doživljajima jedne Šumeće tablete? :)

Šta uraditi kada...

....ujede pčela/osa


Prošli petak me je ujela pčela, i to u stanu! Nisam čak ni primetila da je uletela. Ujela me tačno iznad kolena i bol je bio nepodnošljiv. Na sreću, nisam alergična, ali svakako se pojavilo crvenilo i intenzivna bol. Setila sam se da sam negde pročitala da odmah treba namazati mešavinu vode i sirćeta u istom odnosu i istovremeno staviti nešto hladno na mesto uboda. Proverila sam da nije ostala žaoka.
Tufer sa sirćetom i vodom sam držala oko 20 minuta, i bol je nestala, kao i svrab. :)
P.S. Ukoliko ste, pak, alergični, obavezno se treba javiti lekaru i uzeti antihistaminik.



...imate mučninu


Ovaj čudan lek za mučninu sam otkrila pre dve godine. Desi mi se da bar dva puta godišnje imam nepodnošljivu mučninu čitav dan, a da ne znam od čega. Trik je- KOKA KOLA. Tako je. Pola litre Koka-Kole pijuckam pomalo i kada se probudim, mučnina nestane. Vrlo čudno, ali efikasno. 



...se javi grč u nozi

Svi znamo onaj užasan osećaj kad nas u toku noći probudi grč u nozi.  Iako je teško kontrolisati se u tom trenutku, važno je brzo reagovati, i saviti stopalo da bude pod uglom od 90 stepeni u odnosu na nogu. Što više budemo zatezali list, odnosno povlačili prste ka potkolenici, to će grč brže proći. 





...ne odvojimo belance i žumance

Moguće je da dosta ljudi i zna ovaj trik, ali nije na odmet spomenuti ga. Naime, ako vam se desi da u toku spremanja hrane neuspešno odvojite žumance i belance, sve što vam treba je prazna plastična flaša. Stisnite flašu, otvor približite žumancu, a zatim otpustite flašu da bi se žumance usisalo u flašu. 


...moramo brzo da ohladimo piće

Vrlo koristan trik je da flašu pića umotate u mokar papirni ubrus i stavite u frižider/zamrzivač. Piće će se mnogo brže ohladiti. :) Ovaj metod mi je mnogo puta značio, ali najviše u letnjim danima. 





-Šumeća tableta      


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара

Mladež ili nešto drugo?

U mom slučaju je ipak nešto drugo- keratoza. Definicija keratoza: Keratoze ili seboroične keratoze  su relativno česte  žućkasto-...